Foto Guia Ciutadà
Guia ciutadà 

Unitat d'Atenció a l'Usuari

Benvinguts a la Unitat d'Atenció a l'Usuari, UAU. Estem a la seva disposició per atendre'l personal i confidencialment.

Què fa la UAU i per a què serveix?

Principalment, vetllar pel compliment dels drets i deures dels ciutadans.

Rep i atén les seves queixes/reclamacions i suggeriments, que gestiona i respon sempre. Poden fer les seves aportacions mitjançant les bústies instal·lades al hall de l'Hospital, a totes les plantes hospitalàries o personalment a la Unitat d'Atenció a l'Usuari.

Quan tenim una reclamació/queixa es valora el contingut i, si es pot, es dóna la resposta o la solució al moment . Si la situació és més complexa, s'envia una còpia al responsable pertinent per tal d'estudiar el cas i gestionar-lo al més aviat possible.

Orienta i facilita informació amb la “Guia pràctica de l'usuari “ que es lliura a tots els ingressos hospitalaris que es produeixen diàriament i que li permet conèixer els seus drets i deures, el reglament i aspectes d'organització.

Recull l'opinió de l'usuari amb l'objectiu d'incorporar la millora contínua als processos sanitaris. Com ho fem? Amb qüestionaris que es faciliten a la consulta o al moment de seu ingrés i que després es demana que es dipositin a les bústies instal·lades a aquest efecte.

- Hospital de Santa Maria

La Unitat d'Atenció a l'Usuari està ubicada a la planta baixa de l'entrada principal de l'Hospital.

L'horari d'atenció al públic és de 8 a 15 h de dilluns a divendres.

Fora d'aquest horari hi ha uns fulls de reclamació/queixa a disposició dels usuaris al servei d'Admissions de l'Hospital i en el Web.

La Unitat d'Atenció a l'Usuari és la responsable de la Gestió del Programa de Voluntariat

Prepara activitats d'entreteniment, com el Dia del Malalt, festes de Nadal i Reis...

Per a posar-vos en contacte amb la Unitat d'Atenció a l´Usuari:

uau@gss.scs.es

Telèfon: 973727174

- Hospital Comarcal del Pallars

Per ser atès a l’Hospital és necessari presentar al Servei d’Admissió i Atenció a l’Usuari un document que us identifiqui. El document que us identifica i acredita com a usuaris del sistema sanitari públic és la vostra targeta sanitària. En cas de disposar d’alguna assegurança heu de comunicar-ho al personal d’aquest Servei.

Acollida: En el moment de l’ingrés, se us facilitarà, juntament amb la carpeta d’acollida, el fulletó informatiu, full de drets i deures de l’usuari de l’Hospital i un full de suggeriments.

El personal del Servei d’Admissió i Atenció a l’Usuari, de tots els taulells: Hospitalització (entrada principal), Consultes Externes i Urgències, i la seva responsable, al despatx de la Planta 0, estem a la vostra disposició, per a qualsevol dubte o problema que us pugui sorgir relacionat amb la vostra atenció.

Telèfon: 973.65.22.55 - Fax: 973.65.14.87
 

Documents d'interès per a l'usuari:

Guia pràctica de l'usuari   Imprès de reclamació   Document de Voluntats Anticipades   La recepta electrònica
Guia pràctica de l'usuari   Imprès de reclamació     Recepta Electrònica
Més informació
 Conte nens operats   Guia del pacient intervingut de Pròtesi de maluc i/o genoll         

 

           

Links d'interès per a l'usuari:

Universidad de los pacientes   Sociedad española de atención al usuario de la sanidad
Universidad de los pacientes   Sociedad española de atención al usuario de la sanidad

 


<< Torna